Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan jeg gå til lægen?

Redigeret 8 marts, 2016, 11:40 i Samliv
Hej, jeg går meget et KÆMPE problem. Jeg er sammen med min kæreste, og det vi har været sammen lang tid nu. Men mit problem er at jeg simpel hen for udløsning inden for 30 skekunder HVER GANG!

Jeg har virkelig prøvet alt! Kondomer med "bedøvelses creme", Stat stop teknik, snakket med hende om problemet, onaneret meget inden samlejet osv.

Og det er en kæmpe frustration for os begge 2.

Men ved i om jeg kan bestille tid hos min læge, og om han så kan give mig recept på et middel der virker mod det?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Har du prøvet knibeøvelser?.
    Ja. Gå gerne til lægen ( Han har jo tavshedspligt) han har helt sikkert hjulpet andre med samme problem.
    Der er måske et eller andet produkt der kan hjælpe dig.
    Der er sikkert én der råder (her på netdoktor) dig til at købe noget medicin på hans hjemmeside. Køb det IKKE.
  • Indstillinger
    Ja gå endelig til lægen og få evt en tid hos en sexolog. Jeg tror at for tidlig sædafgang har en betydelig psykisk komponent.
    Ind til da, så husk at man kan tilfredsstille hinanden på mange andre måder end samleje, både fysisk og psykisk.

    Hilsen en der har levet i 12 år med en mand med for tidlig sædafgang og blevet tilfredsstillet alligevel.
Log in eller Registrér for at kommentere.