Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Er aldrig sulten

Hej,

Jeg er en pige på 18 år, der nok mere eller mindre har et problem. I november/december 2014 blev jeg syg med influenza, og mistede derfor lysten til mad. Efter min sygdom er sulten ikke kommet tilbage, og kan faktisk ikke huske, hvornår jeg sidst har været sulten.

Kan sagtens gå i over 1 døgn uden mad, og spiser kun, fordi mine forældre konstant minder mig om det.

På en normal hverdag spiser jeg typisk kun aftensmad...

Efter mange snakke med veninder og familie er jeg kommet frem til, at jeg har et problem, da jeg godt ved, at det her ikke er sundt på nogen måde fx besvimede jeg tidligere idag.

Frygter lidt at jeg lider af en sygdom?

Burde jeg gå til lægen med det?

Mvh

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej.

    Kunne godt være du skulle vende det med en læge, men at appetiten er lille kan skyldes meget andet end lige psykiske problemer.

    Jeg har ALTID været småtspisende og er 33 nu. Får ofte (og ikke altid) som dig kun aftensmad, og ikke altid fordi jeg har lyst til den.

    Det kan være du gør som mig, fylde hovedet med slik og sodavand i løbet af dagen?

    Hvis det er blivende så findes der særlige produkter som er særligt "energi-tætte" dvs du får det du skal have, men i en mindre portion.
Log in eller Registrér for at kommentere.