Er jeg gravid?
Hej.
Jeg skriver herinde, da jeg er en lidt bekymret pige. Jeg er sådanne set nervøs for at jeg er gravid . I starten af januar havde jeg min menstruation(1-4 januar) og siden har jeg ikke haft den. Jeg har været sammen med min flirt d. 12-13 og så den 21. Jeg har sådanne en app på iPhone hvor den regner det hele ud og kan se hvornår man ca har æggeløsning. Min æggeløsning stod til den 15 januar. Har døjet med mit underliv her de sidste par måneder og for 2 uger siden var jeg til lægen med det, og der var ikke noget at se. Kan jeg være blevet gravid?
På forhånd tak!
Hilsen en meget bekymrende pige
Jeg skriver herinde, da jeg er en lidt bekymret pige. Jeg er sådanne set nervøs for at jeg er gravid . I starten af januar havde jeg min menstruation(1-4 januar) og siden har jeg ikke haft den. Jeg har været sammen med min flirt d. 12-13 og så den 21. Jeg har sådanne en app på iPhone hvor den regner det hele ud og kan se hvornår man ca har æggeløsning. Min æggeløsning stod til den 15 januar. Har døjet med mit underliv her de sidste par måneder og for 2 uger siden var jeg til lægen med det, og der var ikke noget at se. Kan jeg være blevet gravid?
På forhånd tak!
Hilsen en meget bekymrende pige
Kommentarer
Så - hvis det er din eneste prævention, så er sandsynligheden da bestemt til stede.
Der går da gerne et par uger, før det kan konstateres, om der er undfanget, så et lægebesøg for et par uger er ikke ensbetydende med, at du ikke er gravid nu.
Har bare ufattelig meget udflåd
Er du gravid må du jo nok til læge igen.
Og - hvis dit voldsomme udflåd fortsætter, bør du måske også kontakte læge igen, da det jo også kan være noget kønsoverført - eller andet, som måske ikke kunne måles for to under siden, men godt kan nu.