Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Overlever ikke uden sex

Redigeret 28 januar, 2015, 13:09 i Kvindelige sexproblemer
Hej med jer ;-)

Min kæreste og jeg har snart været sammen i et år, men har set hinanden i snart to.
Førhen havde vi sex mellem 4-7 gange i ugen, lige indtil for 2 uger siden.
Vi kom op at skændes over et eller andet, som jeg ikke husker, og han sagde, at han synes vi skulle være mere "som alle andre", for nu er det også blevet hverdag for os.
Jeg kan ikke beskrive hvor sur og ked af det jeg blev på samme tid. Jeg græd i halvanden time!
Jeg vil ikke være som alle andre.
Og jeg har altså en virkelig, virkelig stor trang til sex. Jeg kan blive rigtig, rigtig ked af det og til tider sur, hvis der går flere dage uden sex. Ja, jeg er faktisk ved at gå ud af mit gode skind.. Jeg ved ikke engang om jeg har lyst til at være sammen med ham mere.

Jeg føler, at jeg kun rigtigt er tæt på ham og kan "mærke" ham, når vi har sex. Ellers ser han tv, arbejder eller er fraværende på en anden måde. Tror bare jeg har fået nok. Men det kan godt skræmme mig lidt, at jeg føler jeg har brug for sex hele tiden.. Nogen der kender til den følelse?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Skal man med at "være som alle andre" forstå, at I ikke mere skal have sex?

    Altså at "alle andre" lever uden sex er noget frygteligt vås. Nogle har det bedst med sex ofte, andre finder tilfredsstillelse i også andre samværsformer, og behøver ikke sex mere eller mindre konstant, men ingen af delene er som "alle andre".

    Der findes vel ikke et normalbegreb om, hvor ofte man skal have sex - eller ikke have det. De fleste par finder vel en hyppighed, der passer bedst i deres livsform.

    Handler det om, at han prøver at straffe dig ved at nægte dig sex? Eller magter han ikke længere at leve op til dit konstante krav?

    Det må I da få talt om, for der er da også noget, der virker lidt forkert, hvis du kun kan "mærke" ham, når I har sex, og at det er den eneste måde, hvor du finder ham nærværende. Det virker lidt som om, at du finder ham spændende til sex, men der ud over bryder du dig egentligt slet ikke om ham?

    Et parforhold skulle da gerne være nærværende - også når man ikke har sex, ellers må man da hellere stoppe.
Log in eller Registrér for at kommentere.