Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forhudssnævring

Redigeret 28 januar, 2015, 05:42 i Mandlige sexproblemer
Hej brugere af netdoktor.
Jeg er 16 år og fik for 7 måneder siden foretaget en operation for forhudssnævring. Der blev lavet 3 klip i min forhud og mit spørgsmål er så følgende:
Når jeg hiver min forhud tilbage ruller den tilbage som en bølger, altså huden samler sig nede om pikhovedet. Jeg kan nu få min forhud tilbage under stiv tilstand, men under slap tilstand ser det meget mærkeligt ud at min forhud ikke glider normalt tilbage, men ligesom laver en bølge bagover og huden samles. Det er noget jeg tænker meget over og er pinligt berørt over og har ikke lyst til at vise den frem. Nogen der har oplevet samme problem efter en operation?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du skal ikke være bekymret, for det er helt normalt, at forhuden ligger i rynker bag pikhovedet i slap tilstand.
  • Indstillinger
    Lyder godt, men forhuden glider ikke tilbage, den laver en bølge bagover og samler sig nede om pikhovedet. Den glider ikke tilbage som forhud normalt gør, der er bleet skåret op, så at for den kan komme tilbage ruller den bagover tilbage, og ikke som normal forhud der glider. Det er jeg meget pinlig over, hvad kan man gøre ved dette mht piger?
  • Indstillinger
    Du kan jo spørge din læge, om der kan/skal gøres noget ved det. Evt. kan du også vælge en hel eller delvis omskæring.
Log in eller Registrér for at kommentere.