Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

For hårdt lyst til sex!!!

Redigeret 3 februar, 2015, 17:08 i Åben debat om sex
Jeg har nu været sammen med min kæreste i 1,5 år. Vi er rigtig glade for hinanden og får en hverdag til at fungere sammen. Jeg er 20 og han er 21.
MIT problem er, at jeg ikke føler, at jeg får tilstrækkeligt nok sex. Efter hver vores arbejdsdage går vi hjem og slapper af. Vi kan sagtens putte og det er slet ikke et problem for ham, at få rejsning.
Når vi ENDELIG har sex, så kommer han efter 5 minutter. Når det sker, føler jeg mig som en rusten skraldespand, hvor man bare tømmer sit skrald i. Problemet ligger ikke kun i, at han kommer hurtigt, men også at der kan gå op til en uge hvor vi ikke har sex og han ikke yderligere ligger opvtil det. Det er altid mig. Og når det så ENDELIG sker, så er jeg så tændt og ophidset, at jeg bliver for våd i trussen til, at kunne mærke ham bare en smule. Jeg er ikke slap, hvilket jeg ved, fordi det aldrig før har været et problem for mig at mærke nogen (hverken med en på 12 cm eller en på 25 cm).
Vi har snakket om det, men der sker ingen ændringer fra hans side.
Der er mange faktorer i det. Udover min skraldespandsfølelse, så føler jeg ikke det kan svare sig at slå sig fri med ridning og vild sex med ham, fordi han bare kommer hurtigere så (taler af erfaring"desværre"). Det har været sådan gennem hele vores forhold, men efter 1, 5 år og stadig ingen ændringer, så føler jeg ikke at være sexliv rykker sig og at vi aldrig lærer hinanden/hinandens kroppe at kende på den her måde.
Jeg har prøvet diverse sæt undertøj, kravlemetoder osv men vi flytter os ikke ud af flækken så længe" mester tralala" ikke vil samarbejde.
Det fylder så meget i mig, at jeg drømmer om sex hver nat, jeg føler mig klam (selvom jeg ikke er det), føler mig uinteressant og magtesløs.
Jeg er ved at blive rigtig såret, sexlysten, frustreret, deprimeret og føler mig uretfærdigt behandlet og at jeg spilder min "unge" krop på "dårlig/for lidt" sex :(
Jeg elsker ham og håber for alt i verdenen at vi kunne få "den" til at holde sig "i live" ;)

Håber i har gode råd til, hvad han eller jeg kan gøre. Eller i har prøvet noget lignende :)
Mvh. Den snart desperate sexnyder ! :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nogle har et større seksuelt behov, for andre er det ikke så stort – nogle kan kun leve i en pulserende storby, andre får nervøse trækninger, hvis bare de nærmer sig en mindre provinsby osv... sådan er vi alle forskellige, uden der derfor er noget galt.

    Du skriver, at I har talt om det, men spørgsmålet er så, hvad I så har talt om? Har du gjort ham klart, at du netop føler dig en en skraldespand og at du netop ikke får noget videre ud af det? Og – hvad siger han til det?

    Ved han, at du drømmer om sex hver eneste nat, føler dig totalt frustreret? Og hvad er hans holdning til det?

    Når han kommer så hurtigt, så burde han vel – hvis han vel at mærke også har lyst til det – kunne komme op at stå en gang til, og så kunne holde lidt længere. Har I prøvet det?

    Der findes jo andre måder at tilfredsstille en kvinde end ved frem og tilbage – er det heller ikke noget, han har lyst til?

    Et eller andet sted må du vel erkende, at han ikke har samme behov som dig, og hvis I har talt om ovenstående ting, og han stadig ikke viser interesse, så må du jo finde ud af med dig selv, om han har så mange andre, goder værdier, der opvejer dit manglende sexliv.

    Som du beskriver dig selv, er der ikke så meget, der tyder på det, men du har jo ikke overhovedet nævnt, hvad hans vinkel på disse problemer er.
  • Indstillinger
    Jeg havde også et lignende problem med en kæreste jeg havde for 4-5 år siden.. I starten kom han meget hurtigt, og jeg bekymrede mig ikke videre over det. Jeg forsikrede ham om at det var "ok" og at det også var godt for mig alligevel. Men efter at der var gået 6-12 måneder uden at det var blevet bedre, så begyndte det også at gå mig på. Jeg tænkte som dig at det nok bare var en fase vi skulle igennem, men fasen viste sig at blive noget længere end forventet. Efter godt 1 år blev det dog bedre, så i mit tilfælde endte det godt. Men det var enormt frustrerende imens det stod på. Det kommer nok også an på hvor seksuelt erfaren han er??
Log in eller Registrér for at kommentere.