Hjem Lever, nyrer og urinveje Inkontinens

Bivirkning efter TVT-O operation

Redigeret 7 februar, 2017, 08:25 i Inkontinens
Efter i mange år at have lidt af stressinkontinens, fik jeg for 3 år siden foretaget en TVT-O operation. Efter denne ukomplicerede operation, stoppede mit uønskede tisseri. Det har siden været en befrielse ikke mere at skulle bekymre sig om det.
Her 3 år efter operationen, har jeg fået et andet problem som måske skyldes min operation. Ved samleje får jeg stærke smerter lige indenfor skedeindgangen. De er så voldsomme, at min mand og jeg har opgivet samleje og nu finder alternative metoder. Det er selvfølgelig noget vi begge er kede af.

Mit spørgsmål i denne debat er så: Har andre, der har fået fået foretaget denne operation, oplevet samme bivirkning, og i bekræftende fald, hvad blev der gjort ved det ?

Kommentarer

  • Jeg har nogle måneder efter tvt-o operation oplevet store problemer, når jeg er fysisk aktiv. Det er nu 2 år siden og jeg får mere og mere ondt i og omkring skambenet, når jeg går og det trækker ned mod de store skamlæber. Efter f.eks. en gåtur, så går der lige et par dage, hvor det gør ondt at bevæge sig eller sidde på en stol. Lægen siger, jeg bare skal prøve med øvelser og en fysioterapeut og at det ikke kan have forbindelse til operationen. Det minder rigtig meget om bækkenløsning, som jeg havde, da jeg var gravid med nr. 2 - er der nogen, der har prøvet noget tilsvarende og har nogle gode ideer til, hvad der kan hjælpe?
Log in eller Registrér for at kommentere.