Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

min nyfødte har udslæt

Redigeret 24 januar, 2015, 17:02 i Små børn
den 13 januar kl 1.51 dk tid eller lokal tid her ormoc filippinerne fik jeg den sødeste lille datter, da vi havde check up efter 1 uge gav lægen hende noget flydende vitamin, chlorvytol drops, om morgenen efter havde min datter katara lidt udslæt på måsen, hun fik sin dråbe igen da vi regnede udslættet for hud irritation grundet ble, næste morgen havde udslættet bredt sig til hele ryggen, og det eneste nye hun havde været udsat for var turen til lægen og de dråber, så jeg fortalte kæresten de dråber stopper vi med nu. problemet er udslættet bliver ved med at brede sig det er nu fra midten af lårende til kort før navlen hele vejen rundt og på ryggen hele vejen op til skuldrende og lidt ned af armene og i knæ haserne, vi bor 15.000km fra dk ca så lidt svært at gå til en alm læge, men den læge der udskrev den medicin er overlæge på ospa farmers medical center og ormoc doctors hospital, så man regner jo med personen ved hvad hun laver. katara føles brændede varm men temp er kun 36.4. hun vejede 2800gram ved fødsel. hun blev født 2 dage efter nomineret tid, så ikke fortidligt født, hun tog kun 200g på den første uge, hendes appetit fejler ikke noget, problemet for mig nu er, hvad skal jeg gøre.
siden det er chef lægen der udskrev den medicin vil ingen af de andre læger sige hun gjorde noget forkert da de så risikere at blive fyret. vi står nu med en lille pige der har grædt konstant de sidste 10 timer, håber nogen har et godt råd til at lindre mit barns smerter,
Log in eller Registrér for at kommentere.