Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Blødning i ppille perioden

Redigeret 24 januar, 2015, 09:33 i PMS og menstruation
Hej

Jeg har fået en blødning i min ppille periode.. Det startede for 4 dage siden, og var bare er lyserødt skær på papiret når jeg tørrede mig.. Igår begyndte det så pludseligt at blive kraftigere og jeg opdagede at det havde dryppet ned i mine trusser.. Idag er der også blødning, som er friskt blod.. Jeg har på nuværende tidspunkt 7 piller tilbage i min pakke..

Nogen der har forslag til hvad dette kan være??

Kommentarer

  • Indstillinger
    Pletblødning er en af mange bivirkninger ved p-piller. Det bør du kunne læse om i indlægssedlen. Det sker især hvis man vælger at springe den månedlige pause over, men kan godt komme alligevel.

    Hvis det bliver ved, er det med stor sandsynlighed din krop, der prøver at fortælle dig, at den ikke bryder sig om dette - for kroppen - totalt unødvendige hormontilskud.

    Du kan selvfølgelig også tale med lægen om det. Beklageligvis vil din læge med stor sandsynlighed bare give dig nogle endnu stærkere piller, så kroppen bliver "bedøvet", og til sidst opgiver at advare dig.

    Du må således gøre op med dig selv, om du vil lytte til din krops råb om hjælp, eller om du ikke vil.

    Al medicin har konsekvenser - også p-piller.
Log in eller Registrér for at kommentere.