Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg ser ting der er sket.

Redigeret 24 januar, 2015, 02:42 i Skizofreni
Jeg har har haft en grim oplevelse i en længere periode.
Næste hver aften jeg prøver at falde i søvn ser jeg ting der ikke er tilstede, men her de mange aftner har jeg set det samme. En pige/kvinde der står med ansigtet over en bro ned til togskinder. Hun har langt blond hår og står med noget hen af en sort regnjakke, med hætten over hovedet. Mit perspektiv er bag fra hende og jeg ser der kommer et tog kørende på skinnerne. Og pludselig kan jeg se hun sukker dybt og kravler hurtigt op på den gelænder noget ved broen og springer. Mere ser jeg ikke før det forsvinder.


Jeg har her i nogle dage kigget på nettet, for at se om det kan være sket i virkeligheden. Og bum.. Der fandt jeg den artikel der passer præcis til det jeg ser. Jeg ser et indsalg med en politibetjent, der fortæller om situationen, og han står oppe på den bro hun sprang fra. Jeg genkender det så tydeligt fra min "forstillig"


Jeg synes det er meget uhyggeligt at det er sket i virkeligheden og ville høre om der er andre der har oplevet det. Jeg ved ikke om det kan være et rent tilfælde, men har bare aldrig hørt om det historie før. Og artiklen er fra 2009.
Håber der er en venlig sjæl, der kan give mig nogle gode råd. :)




( Går ved psykiater, men han kan ikke svare mig på, hvordan det kan lade sig gøre)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Andre mennesker har fortalt om det samme, som du har set. Jeg har ikke lige oplevet det du fortæller, men flere andre ting. Jeg tror på der er mere mellem himmel og jord end vi lige ved på nuværende tidspunkt. Det er ikke noget jeg spekulerer særlig meget over andet end jeg finder det spændende.
    Mange mennesker forstår det ikke, så jeg fortæller kun om det til de mennesker, det interesserer.
  • Indstillinger
    Noget undrer mig, hvis det var mig ville jeg havde svaret med det samme. Må jeg spørge dig om hvilket svar du havde forventet. Om ikke andet så kunne du have sagt tak for svar.
    Masser af mennesker oplever noget mærkeligt, så man er ikke ligefrem en sensation, fordi der sker noget ud over det sædvanlige.

    Jeg ved dog godt at visse sindslidelser kan få hjernen til at reagerer så man ser "ting", som ikke er der. Medicin kan også gøre det. Min mor f.eks. så bitte små mennesker, men hun var helt klar over det kun var i var hjernen det skete. Hun mente det var medicinen og det holdt op, så snart hun fik noget andet.
    Men det er noget helt andet end det jeg mener.
    Ikke alle forstår helt at adskille det.

    Jeg var engang hos en såkaldt spåkone. Som regel kan de intet og man bliver mere eller mindre snydt. Men denne dame, som jeg ikke troede på viste sig mange år senere af have ret. Hvad det var kan være lige meget, men det skete, som hun havde sagt. Så nogle kan, men jeg tror de er få.

    Jeg havde forbindelse, privat, med en meget kendt læge, som nu er død. Han havde også nogle underlige oplevelser og han troede på dem.
    Men du er i behandling hos en psykiater og du spørger ham, hvad det kan være. Han vil sikkert tro det er din hjerne, der narrer dig. Jeg ved jo ikke af hvilken grund du er i behandling. Om det er i din hjerne kan jeg jo ikke vide noget om, jeg ved kun der er ting, som ligger uden for vores nuværende viden.
    Jeg ved det, fordi jeg ikke var ene, da "noget" skete.
Log in eller Registrér for at kommentere.