Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Har brug for hjælp til min penis

Redigeret 29 marts, 2016, 14:47 i Mandlige sexproblemer
Hej jeg er en 16 årig dreng og er lidt nysgerrig fordi jeg ikke ved en dyt om sex, Men altså, Min penis haren slags brun(lidt mørkere end min hud farve) som går oppe fra penisen hoved ned til roden ligsom en blodåre på en måde, er det normalt?

Jeg sidder også at ornanere nogle gange for at hygge mig, så jeg har lagt mærke til at jeg ikke kan trække forhudden under penisens hoved uden det gør ondt, er det normalt?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej er en dreng på 12 Hvordan ornanere man
  • Indstillinger
    er du omskåret?
  • Indstillinger
    Begge dele er normalt forekommende, det første er det ikke en lidt mørkere streg som løber på undersiden af penis ned til pungen? hvis ja så er det normalt. Hvis der er tale om tydlige blodårer er det også normalt.
    Den anden ting du nævner er det med forhuden, at den er lidt stram det er heller ikke unormalt det hjælper mange gange efter at du har været sammen med en pige. dog kan der være nogen hvor forhuden er så stram at det bliver et problem i forhold til samleje . Hvis der er tale om forhudsforsnævring kan lægen henvise dig til en ambulant behandling hvor man afhjælper problemet,
    Og så vil jeg lige tilfølje, at jeg selv er kvinde og at jeg engang har mødt en fyr som var jomfru og havde samme problem han kunne heller ikke trække forhuden helt tiilbage når penis var stiv, det løste sig heldigvis efter vi havde sex første gang. Min nuværende kæreste har selv oplevet det samme 1. gang han var sammen med en pige han synes det gjorde en lille smulle ondt, men det var kun første gang sagde han siden har han aldrig mærket noget og forhuden er heller ikke for stram mere overhovedet. :-)
    Håber det var et brugbart svar på dine spørgsmål..
  • Indstillinger
    kirurgi hjælp?
Log in eller Registrér for at kommentere.