Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan man så være gravid ?

Redigeret 18 januar, 2015, 04:00 i Snart gravid
Hej !
Jeg er en pige på 19 år. Jeg har haft samleje med min mand for ca 2 uger Siden og går så rundt og er bange for jeg er gravid da vi begge ikke beskytter os. Men så i torsdags fik jeg min menstruation og har taget en test før min menstruation kom og tog en under min menstruation men den viser negativ.. Så ville lige høre om det kunne lade sig gøres af jeg var gravid selvom jeg har fået min menstruation ca 10 dage efter vi havde samleje og at testen viser negativ.
Håber jeg kan få svar herinde ...

Hilsen marylin

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nej du er IKKE gravid, men brug dog p-piller og kondom.
    Eller vil du gerne være med i D.U.M? (de unge mødre).
    Nej vel ;o)
  • Indstillinger
    Jeg synes ikke du skal bekymre dig om jeg skal være gravid eller ej, jeg har spurgt om svar til mit spørgsmål som jeg er tvivl om og søger et svar og ikke din latterlige komentare. Så når du ikke har svaret på mit sprøgsmål så være venlig og ikke at komentere .
  • Indstillinger
    Jeg har da svaret og nej du kan ikke være gravid ud fra din beskrivelse.
    Resten var ment som et humoristisk indslag.
    Du bør dog stadig bruge prævention.
  • Indstillinger
    Okay tak skal du have for svaret
  • Indstillinger
    Det her er et debatforum - og ikke en spørg-svar brevkasse.

    Så derfor er det faktisk hele ideen, at man udveksler meninger og holdninger, men man bør dog alligevel opretholde en høflig tone. At blive/være en ung mor er ikke ensbetydende med, at man så skulle være dum og dermed uansvarlig.

    Du er 19 år og dermed i din absolut mest fertile periode af dit liv, og nej, jeg mener heller du er blevet gravid denne gang, men det er mere held end noget som helst andet, så du kan sagtens blive det næste gang, I dyrker ubeskyttet sex.

    Så - hvis ikke du ønsker graviditet, bør du/I bruge prævention.
Log in eller Registrér for at kommentere.