Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Penis bøjer op ad i stiv tilstand

Redigeret 17 januar, 2015, 10:25 i Mandlige sexproblemer
Hej

Når min cirka 12,7-13 cm er i stiv tilstand, føler jeg den bøjer sig op ad. Når den er stiv så føler jeg ikke kan den kan bevæges ned ad, så jeg er bange for at knække den eller lignende. Det kan gøre ondt jo hårder du presser den ned ad. Men det er nok fordi jeg har den krafitgste mulige rejsning.

Er det normalt? At min penis er så stiv at den bøjer sig op ad som et slags bredt U, og kan ikke bevæge den ned ad? Har hørt sådan nogle er "Gpunkts perfekte"

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej.
    Ja det er helt normalt med en buet penis, men er det derimod et skarpt knæk er der mulighed for at du har eller er ved at udvikle en krummerik som enten skal opereres eller afhjælpes med en extender (som du i anden debat har sagt du vil anskaffe dig senere på året).
    Ja krumme peniser kan give noget ekstra nydelse for kvinder alt efter stillingen.
    Opad=missionær
    Nedad=doggy style
    Tror pointen er fanget ;o)
    Husk kvinder hellere vil have en mand der kan finde ud af at bruge sin "lille pik" end en mand med en "stor pik" der bare hamre løs.
  • Indstillinger
    Hey tak for dit hurtige svar familliefar! Jeg har set billeder af "tegnet" versioner af krumme penisser, og min ligner overhovedet ikke dem. Her det billed jeg snakker om; http://www.glenwood.de/cms/upload/bilde ... iation.jpg

    Den bøjer overhovedet ikke så krafitigt... Min er mere smooth haha, men jeg bruger mine hænder til at strække penis, indtil jeg skaffer mig en extender. Forhåbenlig kan det hjælpe lidt.
  • Indstillinger
    Så lidt du.
Log in eller Registrér for at kommentere.