HJÆLP sex under klamydia behandling
Hej!
Min kæreste og jeg fik konstateret klamydia. 4 timer efter vi har indtaget pillen har vi så sex, MED kondom. Kondomet vælger så at springe fuldstændigt, og vi tager det af og fortsætter... Det var selvfølgelig dumt, men skaden var sket og vi tænkte at pillen ikke engang ville være opløst endnu. Er der en chance for det har påvirket behandlingsprocessen på nogen måde? Er der nogen der har været ude for noget lignende og skete der så noget med behandlingsprocessen??
:-S tak på forhånd
Min kæreste og jeg fik konstateret klamydia. 4 timer efter vi har indtaget pillen har vi så sex, MED kondom. Kondomet vælger så at springe fuldstændigt, og vi tager det af og fortsætter... Det var selvfølgelig dumt, men skaden var sket og vi tænkte at pillen ikke engang ville være opløst endnu. Er der en chance for det har påvirket behandlingsprocessen på nogen måde? Er der nogen der har været ude for noget lignende og skete der så noget med behandlingsprocessen??
:-S tak på forhånd
Kommentarer
Kan det virkelig passe, at I har fået konstateret klamydia, og så bare har fået behandlingen - UDEN nogen form for information, hverken mundtligt eller via en indlægsseddel, som altså burde ligge ved de piller, I har fået???
På indlægssedlen burde da stå, hvordan I skal forholde jer.
For en sikkerheds skyld, foreslår jeg, at I bliver tjekket en gang til, for at være sikre på, at I har fået but med den sygdom.
Og - et kondom, der passer, er sat korrekt på og ikke er for gammelt, burde ikke springe, så måske I skal øve jer lidt i det.
Ellers mange tak for svar..