Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

stoppet på p-piller

Redigeret 15 januar, 2015, 00:11 i PMS og menstruation
Hej..
Jeg har været på p-piller i 6 måneder har haft kraftige smerter og derfor valgte jeg at stoppe. (har prøvet cilest og femilest) Det har hjulpet at stoppe og har ikk nogen smerter i mit underliv mere.. Nu venter jeg så på hvornår min menstruation kommer igen.
Min menstruation inden p-piller var 30 dage imellem.

Mit spørgsmål er hvor længe går der før det kommer igen når jeg er stoppet på p-pillerne?
Tak
Mvh Salli

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde, men når du så hurtigt har fundet ud af, at du ikke tåler de hormoner, og er stoppet efter 6 måneder, burde der nok ikke gå så lang tid, men et par måneder kan der sagtens gå, måske endda længere. Der er desværre ikke endegyldigt svar på dit spørgsmål.
  • Indstillinger
    Damn .. Jeg stoppede med p-pillerne i 2011 der kom min menstruation som om jeg stadig var på pillerne. Så blev jeg gravid i 2012 og havde ikk min menstruation i 18 måneder. Den kom igen på fuld drøn og var retmæssig men havde kraftige smerter (efterveer føltes det som) så jeg startede på pillerne to måneder efter jeg havde fået det første gang.
    Der gik det som der plejer sidste gang jeg stoppede. Kan slet ikk forstå hvorfor der kan gå så lang tid :O
    Men tak for svaret håbede dog på et svar svar.. (:
Log in eller Registrér for at kommentere.