Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerter i knæet - låst knæ

Redigeret 10 januar, 2015, 05:22 i Åben debat om smerter
Jeg har i et par år døjet med at mit knæ låser sig når jeg blandt andet går eller løber, men har dog aldrig oplevet smerter som nu. I et par dage har jeg nu ikke kunnet sove, netop på grund af konstante smerter inde i selve knæet. Det er en konstant svag og til tider jagende smerte, som om nogen sidder med en skruetrækker og jager den ind i knoglerne og det trækker lidt ned i benet.

Jeg var ved læge i mandags og jeg fik bare afvide at jeg skulle tage den med ro, da hun mistænkte det var muskel smerter. Jeg afviser dog helt hendes bedømmelse, for jeg ved det ikke er en muskel eller menisk-skade.

Jeg er blevet nød til at melde mig syg i denne uge og ja, det giver jo også problemer, men jeg bliver nød til at få løst det her så hurtigt som muligt.

Der er tale om det højre knæ, det venstre fejler intet og har heller aldrig gjort.

Nogen som måske ved lidt mere og kunne komme med nogle tips til hvordan jeg får klarlagt problemet for min meget uforstående læge og forældre?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det lyder lidt som om det ville være rart for dig at få en seccond opinion på dette? Altså en anden læge til at vurdere dette du skriver. Det er normalt ikke noget man bare lige sådan kan få, men du kan nu skrive til en læge på https://laegecheck.dk og her vil en læge så give dig en konsultation. Det var yderst effektivt for mig, og jeg fik en rigtig fint og brugbart svar. Håber du få mere klarhed med dit knæ.
Log in eller Registrér for at kommentere.