Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Blærebetændelse HJÆLP

Redigeret 3 januar, 2015, 12:07 i Blærebetændelse
Hej!
Jeg har haft blærebetændelse siden jeg var 14, ca 20+ gange. Og jeg har været den helt store tur igennem, med scanninger, kikkertundersøgelse (AV!) og piller gange mange. Jeg gør alt det jeg skal med at tisse af 2 gange lige efter hinanden, tisser af efter sex, bruger ikke sæbe eller noget for neden, og jeg tager også tranebær piller og saft. Alligevel formår jeg altid at få blærebændelse. Jeg bliver bare så dårligt humør, og bliver faktisk rigtig ked af det, da det ikke kun gør ondt når jeg tisser, men bare gøre konstant ondt i blæren og i mit urinrør. Jeg føler ikke jeg kan noget, og hele min dag er ødelagt pga. det.
Nogen der har nogle gode fif eller noget? det ville jeg elske..

Venlige hilsner.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Min kusine fik blærebetændelse og det viste sig hun havde alt for lidt tøj på. Altså, jeg anbefaler uldne trusser.
    Og Membrasin. det er godt for slimhinderne i hele kroppen.
    De kan købes hos Matas og er ikke helt billige, men gode. Dem har jeg haft meget glæde af. Jeg bruger dem, når jeg finder det nødvendigt.
  • Indstillinger
    Tusind tak for det! Altså sørger altid for og have varmt tøj på, men måske var uldne trusser en god ide.
    Må prøve at finde de der piller. Hvornår tager du dem? altså hvd mener du med "nødvendigt"? :)
  • Indstillinger
    Femilet uldtrusser, de er gode og kan købes over nettet. Membrasin er gode til slimhinderne i hele kroppen. Man kan jo bare tage dem altid, hvis man har råd, for de er virkelig gode. Du kan læse om dem på nettet. Det er sjældent jeg tror på naturmidler, men med membrasin har jeg skiftet opfattelse.
  • Indstillinger
    Ved du hvad tusind tak for dit svar. Heldigvis har jeg et gavekort fra Matas, så bestiller dem bare med det samme. Tusind tak. :-)
  • Indstillinger
    Jeg er glad for du kan bruge rådet. Her er et link, for de findes i forskellige modeller, så du kan se dem. Triumph er også gode.

    http://www.onlinelingeri.dk/lingeri/uld ... usser.html
Log in eller Registrér for at kommentere.