Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Svimmel, utilpas og ør i hovedet

Redigeret 27 november, 2015, 02:10 i Hovedpine og migræne
Hej med jer

Jeg skriver herinde i håb om at blive klogere på hvad der sker med min krop i øjeblikket.
Jeg har de sidste 10 dage været utrolig utilpas herunder: svimmel, træt, ør i hovedet og haft sitren/krampeligndene symptomer i hænder og føder. Det eneste jeg har lyst til er at sove og ellers bare ligge i sengen/sofaen i mørke.
Jeg har været hos vagtlægen 2 gange og 1 gang hos min egen læge. Alle gangene har de lyttet på mine lunger, hjerte og mave/tarme. Endvidere har de målt min blodprocent og testet mine nerver (via forskellige øvelser) og hver gang har jeg fået af vide at der intet er galt og jeg nok bare er stresset.
Det er et enormt frustrerende svar at få gang på gang, eftersom jeg ikke føler mig stresset. Har haft en del fridage i forbindelse med julen, så mener ikke at jeg har været stresset. Jeg er bekymret for den svimmelhed og sitren jeg har i mine fingre/fødder. Når jeg fortæller det til lægerne føler jeg ikke at jeg bliver taget alvorligt.

Er der nogle af jer som har nogle lignende symptomer, erfaringer o.lign. De vil dele med mig. For vil meget gerne blive klogere og finde ud af hvad der er galt med min krop ..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Nu er det langtid siden du har skrevet dette indlæg, så vil høre om du har fundet ud af hvad det er, og selvfølgelig om du har sluppet for symptomerne.

    For jeg har nemlig præcis det du beskriver.

    MVH
    Egevang89
  • Indstillinger
    egevang89, har du stadig problemerne?

    Når jeg læser om symptomerne er min umiddelbare tanke, at det kan være kalium-mangel.

    Det kan især opstå hvis man har haft diarré/tynd mave, og/eller hvis man indtager meget sukker, kaffe og/eller alkohol.
Log in eller Registrér for at kommentere.