Efter klamydia
Hej Alle..
Min kæreste og jeg har fået konstateret klamydia for omkring 2 måneder siden og har fået vores behandling.
Da vi under sex bruger glidecream kom vi til at snakke om, om bakterierne også kan være i creamen da vi har brugt den både inden vi vidste det men også har haft brugt den efter vi er behandlet..
Kan Baktierne overleve i creamen eller hvordan ?
Min kæreste og jeg har fået konstateret klamydia for omkring 2 måneder siden og har fået vores behandling.
Da vi under sex bruger glidecream kom vi til at snakke om, om bakterierne også kan være i creamen da vi har brugt den både inden vi vidste det men også har haft brugt den efter vi er behandlet..
Kan Baktierne overleve i creamen eller hvordan ?
Kommentarer
Hvis I tager noget creme ud og bruger det - uden at lade beholderen være en del af akten, så kan der vel ikke komme klamydia ind i den?
Jeg foreslår, at I - og det nu mere generelt - lige får taget en test mere, så I er sikre på, at I er blevet korrekt behandlet og er fri for denne sygdom.
Men - at en tube, dåse eller hvad det er, skulle indeholde smitte forekommer mig usandsynligt - dog handler det måske om, hvordan I har gjort, men så tror jeg faktisk, det er andre former for bakterier, der kan være i den beholder. Hvis f.eks. fingrene er smurt ind i kropsvæsker og stikkes ned i en bøtte, kan der jo sagtens udvikles bakterier.