Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

stoffer?

Redigeret 2 januar, 2015, 10:38 i Rusmidler
Nytårsaften blev jeg meget "fuld". Jeg skriver sådan, fordi jeg overhovedet ikke havde drukket nok til at blive så fuld. Jeg havde fået masser af mad om aftenen og havde virkelig passet på, så jeg kunne holde hele natten. Men ved 3 tiden går det helt galt. Jeg havde været ude og danse og kommer tilbage til bordet og drikker resten af min drink. Jeg får det vildt dårligt, kan ikke stå selv og det føles som om mit hoved er ved at falde af. Jeg får heldigvis overbevist min veninde om at jeg skal hjem og det kun kan gå for langsomt. Jeg falder i søvn alle vegne. Nede i garderoben, i toget og selv på gåturen hjem fra stationen. Jeg går helt omkuld da jeg er nået helt hjem og vågner 10 timer senere uden tømmermænd og uden dagen-derpå-tørst. Dagen-derpå-tørst plejer at være den værste del for mig og jeg behøves ikke engang have været rigtig fuld og så får jeg de sygeste tørst-drømme, hvor jeg drikker og drikker og aldrig får slukket tørsten, indtil jeg vågner og har det som om jeg er ved at bogstaveligt talt dø af tørst. Men ikke den her morgen. Jeg lavede mig en kop kaffe og så var jeg vågen og klar i hovedet. Jeg er også typen der får virkelig slemme tømmermænd, der kan vare i dagevis, især hvis jeg har drukket så meget, som der skal til for at jeg får det så dårligt. Men der var intet og det er det, der gør mig mistænksom.
Er der nogen der ved om der er et stof der får dig til at føle dig over-over fuld, men ikke giver tømmermænd dagen efter?
Log in eller Registrér for at kommentere.