Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kort cyklus (15 dage)

Redigeret 25 december, 2014, 07:17 i PMS og menstruation
Hej

Mig og min kæreste prøver at blive gravide. Problemet er bare at efter jeg stoppede med mine P piller for 1 måned siden, er min cyklus kun på gennemsnitlig 15 dage. Det er virkelig frustrerende fordi jeg så ikke rigtig kan finde ud af om det nu også er helt normalt. Jeg kan læse mig frem til at mange oplever at deres mens ikke kommer efter stop af P piller. Men kan ikke finde nogen der har oplevet det den anden vej. Jeg skal i forhold til mit gennemsnit 15 dage have det igen igen igen i morgen. Og kan mærke jeg har smerter så den er nok god nok. Det er så 3 gang efter P pille stop at jeg så for min menstruation.

Jeg ved godt at kroppen skal have tid til at finde sig selv efter stop på P piller, og at man ikke bare sådan lige bliver gravid. Men jeg kan ikke lade være med at være bekymret for at min cyklus er så kort ? Håber i kan hjælpe med nogle svar og råd. Har jeg noget at være bekymret for, eller skal jeg simpelthen bare give det flere måneder til at min cyklus kan blive mere normal. Er der nogen andre der har prøvet at have så korte perioder efter stop på P piller ?

Mvh Sarah
Log in eller Registrér for at kommentere.