Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ved i hvad det er?

Redigeret 8 marts, 2015, 15:07 i Lungeproblemer
hej jeg har de sisdte 2 til 3 uger haft hoste der kommer slim med nogen gang og har også lidt luftproblmer dog ikke så slemt og tit det hele started med at jeg var forkølete men da det gik væk forsavndt min hosten ikke det skal dog lige siges at jeg ryger men bygendte først for et halv til et år siden så det burde ikke være det? håber der nogen kan svar mig på hvad det er :) mvh steffen

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har netop gået i snart to måneder med den slags - det er godt nok en ualmindelig sejlivet virus, der florerer i dette efterår/vinter, så jeg gætter på, at det den, du har pådraget dig.

    Og jo - tobaksrygning er helt fantastisk til at vedligeholde og trække en hoste i langdrag. Når du kun har røget i så kort tid, foreslår jeg, at du prøver at aflægge vanen igen - det vil du aldrig fortryde, men du vil med meget overvejende sandsynlighed fortryde det, hvis ikke du gør det.

    Så - benyt lejligheden - stop med at ryge.

    Hilsen fra en, der sidder i "saksen". :-)
  • Indstillinger
    hej Steffen, jeg synes du skal går til lÆge og fortæller der til ham og lave nogle prøve og stopper med rygning , håber du har der bedre, mvh women
Log in eller Registrér for at kommentere.