Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan blive tændt...

Redigeret 9 december, 2014, 12:10 i Samliv
... af at se på frække piger på TV og billeder..
Er der noget galt med mig?

Jeg elsker min kæreste overalt på jorden og har i virkeligheden kun lyst til at være sammen med hende, men igår skete det for første gang i tre måneder, at ved at se en fræk pige i tv, sagde min hjerne, at hende havde jeg lyst til selvom der ikke var en reaktion imellem benene.

Hvad er der galt med mig? For jeg blev ked af det lige bagefter og havde det dårligt med mig selv.

Håber nogen kan hjælpe, da min kæreste er meget ked af, at jeg fik lyst til en anden i et kort sekund.
Synes ikke, at jeg dagligt går og kæmper med at "kontrollere" mig.

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Der er overhovedet ikke noget galt med dig - det er en helt normal reaktion, og det er det, der bruges i reklameverdenen: Vi ser noget - en flot pige, en bil, en is, noget tøj og you name it - og det kalder på en af vores mest primitive instinkter, nemlig en lystfølelse.

    Men - der er noget galt i at både du og din kæreste bliver kede af det, for denne primitive reaktion kan vist ingen os - heller ikke din kæreste frasige sig. Hun - eller hendes krop - reagerer givet også, når hun ser et lækkert stykke mandfolk, men hun har nok ikke skænket det en tanke at sætte ord på for det er jo "ikke det samme", som du lige fik oplevet, men det er det.

    Der er en talemåde: Det er godt at samle appetit ude - og spise hjemme. Der er intet - INTET - galt i at du ser et flot pige, bliver lidt tændt, og derfor får endnu mere lyst til at være sammen med din kæreste.

    Hvis vi skulle efterleve alle de fristelser, vi dagligt bliver bombarderet med - og som vi ubevidst altså tager til os - så ville menneskeheden godt nok dø en tidlig død, for det kan vi slet, slet ikke klare.
Log in eller Registrér for at kommentere.