Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerter i pik-strengen under sex

Redigeret 10 december, 2014, 17:36 i Mandlige sexproblemer
Hej

Jeg er en bekymret pige, da min kæreste har det problem at når vi har sex og han kommer, så gør det ondt i pikhovedet og i penis-strengen.
Jeg har prøvet og forslå at måske er hans forhud for stram, men det mener han ikke at den er...
Det sker ikke hver gang vi har sex, men ofte nok til at han er nervøs omkring det og er meget forsigtig og det er ikke altid at han faktisk tør og komme.
- Det er derfor også gået hen og blevet lidt psykisk, fordi det har gjort ham til dels nervøs for sex og han kan derfor ikke altid have sex i ret lang tid ad gangen, fordi han ligger og er nervøs når vi gør det, og så kan han ikke holde sin pik stiv særlig længe.

Jeg håber at der er nogen som kan komme med et svar på hvad der sker, tak.

Venlig hilsen

Den bekymrede kæreste.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej du bekymrede.
    Næste gang du har fat i ham hiver du forhuden tilbage langsomt og ser om pikhovdet bukker med ned sammen med forhuden.
    Jeg vil gætte på at det forholder sig sådan.
    Altså stregen er for kort.
    Jeg havde selv samme problem engang, men nu har den været knækket så mange gange at den er helt væk.

    Løsningen kan være, at gå til lægen og få noget creme mod forhudsforsnævring der gør huden blød og stregen vil kunne hives længere.

    Eller som mig bare knalde igennem og lade den knække gang på gang til det ikke er et problem mere. Husk kondomet:o)
Log in eller Registrér for at kommentere.