Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Han er for stor??

Redigeret 14 december, 2014, 17:16 i Kvindelige sexproblemer
Hej alle sammen!
Jeg er en pige på 18 år, der for en måned siden, blev kærester med en helt fantastisk fyr.
Problemet er bare, at hver gang vi har sex, gør det utrolig ondt på mig - fordi han simpelthen er langt større end de tideligere fyrer, jeg har været sammen med! Hans pik er omkring 20cm lang, og så er den meget meget tyk!
Det gør utroligt ondt, især når han skal trænge sig ind! Det brænder utrolig meget (også selvom at jeg er utrolig tændt), og vi har flere gange været nødt til at give op, fordi det gør for ondt på mig! Ofte kan jeg mærke det flere dage efter, at vi har haft sex.
Det er utrolig træls, at vores sex altid skal indebære store smerter for mig!

Hvad kan vi gøre?
Hjælper det at træne underlivet?
Kan en gynækolog på nogen måde hjælpe mig?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nu er en kvinde sådan indrettet, at der kan komme et helt barn igennem, og så stor er han vel trods alt ikke?

    Det kan godt være, du føler dig tændt, men du skal dels være godt våd, dels er det en rigtig god ide, at han gradvist åbner dig - først med en finger, så med to og måske også med tre - stille og roligt. Det er vigtigt, at I giver jer god tid til netop det - hvilket i øvrigt også er rigtigt dejligt.

    Og - så er det af afgørende betydning, at du kan slappe ordentligt af, for jeg tror faktisk, det er det, der kan være dit problem; du spænder mere eller mindre ubevidst, netop fordi han er så stor, at din krop "protesterer" og derfor spænder.

    Ligeledes kan I prøve med forskellige stillinger.
  • Indstillinger
    Jeg føler selv at jeg er meget tændt - at jeg nogle gange når til en grænse hvor jeg er ved at eksplodere. Vi har prøvet med flere fingre, men det fungerer ikke så godt. Det hjælper ikke rigtig. Et langt forspil hjælper kun lidt - men det gør stadig utrolig ondt.

    Jeg føler selv at jeg for det meste slapper fuldkommen af. Jeg prøver virkelig ikke at spænde, da jeg godt ved at det kan gøre det værre.

    Jeg føler mig fuldkommen magtesløs - jeg synes at vi har prøvet alt!
Log in eller Registrér for at kommentere.