Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Til januar er det min tur;)

Hejsa. Jeg er en ung pige på 36 år :)' der har haft den drøm om en mere fyldig barm siden jeg var ganske ung. Jeg har sparet sammen og har fået mine to børn på 3 og 8 år, skal ikke have flere. Så nu skal det være. Jeg har nu en 70b skål, er en slank pige med brede hofter. Jeg skal have lavet større bryster på en klinik i Malmø der hedder Akademikliniken hos en læge der hedder Flemming, er det nogen der har prøvet det sted?. Hvor ondt havde i bagefter, og hvor lang tid?. Selv får jeg ingen hjælp fra kæresten som ikke støtter mig, så jeg skal kunne klare alt selv, er det enlig muligt?. Tænkte jeg vil lave masser af mad til fryseren så det var klar. Kan man enlig sove på maven bagefter, eller vil det føles underligt?. Og kan i mærke dem hele tiden, eller mærker man slet ikke noget til dem efter et stykke tid?. Jeg skal have ca 290 i hver bryst, lægen syndes dog godt at jeg kunne gå op til 300 og det vil stadigvæk se naturligt ud. Lægen siger at når man ikke har meget bryst vil det i starten være voldsomt stort for en, men med tiden fortryder de fleste at de ikke fik lidt mere i, har i prøvet det?. Håber der er nogen der kan svare mig , da ingen af mine veninder har fået en brystforstørret . Mvh Britta
Log in eller Registrér for at kommentere.