Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Spise forstyrrelse, eller bare for dum?

Redigeret 7 december, 2014, 08:17 i Spørg Netdoktors brugere
Jeg er en pige, lige rundet de 16 og vejer 48 kg og 165 cm høj, jeg ville selv sige det er normalt, og det ville mine venner også, 90% af dem siger faktisk, at de syntes jeg er på kanten til at være for tynd, men det ser jeg bort fra, da jeg ikke helt selv kan se det. Det er ikke fordi mine tanker er rettet mod spise forstyrrelse, eller at jeg har brug for at tabe mig når jeg kigger mig selv i spejlet, men noget gør at jeg heller ikke har lyst til at spise, da jeg er bange for, at jeg bliver for fed?! (Og inden i kommer med, at jeg kan træne, skal det siges jeg træner 3 gange om ugen, med løb efterfulgt af cirkeltræning!)
Jeg spiser ikke morgenmad, frokost, eller eftermiddags mad, hist og her tager jeg en banan og en kiks og spiser først igen til aftensmad, og sådan køre rutinen hver dag.
Jeg er tit trist og træt, og føler faktisk ingen kan lide mig, jeg er rigtig bange for at få en depression af, at jeg konstant går og har sådanne tanker, men på den anden side er der ingen ting jeg kan gøre for at overbevise mig selv..

Håber i har nogle råd, oplevelser eller kloge ord i vil dele med mig, så i måske kan hjælpe mig, på forhånd tak.
Log in eller Registrér for at kommentere.