Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvor mange gange i træk?

Redigeret 10 december, 2014, 09:35 i Åben debat om sex
Jeg er en singlemand på 33 med et nogenlunde aktivt sexliv.

Der er en myte, som jeg gerne vil have be- eller afkræftet, derfor stiller jeg et par spørgsmål, som jeg håber at få svar på fra både mænd og kvinder.

Myten: "Vi knaldede hele natten. Seks gange i træk. Hver gang vi var færdige, lå vi og snakkede/nussede i tyve minutters tid og så på den igen."

Jeg viser altid kvinden masser af opmærksomhed under sex med kærtegn, oralsex og g-punktsmassage. Det jeg tænder på, er at tilfredsstille kvinden bedst muligt. Først derefter tænker jeg på min egen rent fysiske udløsning. Denne kommer sammen med nogle kvinder efter ret kort tid, med andre slet ikke. Men når jeg er kommet, skal der altså gå et par timer, før jeg genvinder rejsningen (som ellers er stenhård). Jeg tager gerne både anden og tredje gang med tunge og fingre inden da, men så er penetration altså udelukket.

Hvor vigtigt er det for jer kvinder, at manden kan gå omgang 2, 3 og 4 inden for relativt kort tid?

Hvor mange mænd KAN rent faktisk det? Er jeg usædvanlig?

Jeg håber, I vil hjælpe mig med at sætte det lille emne på plads i min bevidsthed.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg er en kvinde i midten af 20'erne og altså det er et ret individuelt spørgsmål, men jeg synes at hvis man har sex og kan tage enten en omgang 2 eller 3, så
    gør det det hele lidt sjovere -da det forlænger hele akten, og hvem vil ikke have at sex varer så længe som muligt. Det gør det hele bare endnu mere dejligt.
    Jeg vil dog sige at jeg forventer ikke fra min kæreste at hver gang vi har sex at der skal være mere end 1 omgang -men det gør det ekstra godt når de så nu er der en gang i mellem. Lidt som en uventet bonus.
    Øhm men ja for mig er 2-3 gange i alt super og tiden imellem ligger vel på 5-20minutter pr. gang.
  • Indstillinger
    Jeg har da været ung engang og husker det hele. Jeg tror virkelig det er forskelligt fra den ene til den anden. For mig betød det ikke noget om det "kun" var en gang. Og de fleste gange var det "kun" en gang.
    Mon det er så ualmindeligt.
  • Indstillinger
    Lyder som en kontaktannonce på et slesk scoresite
  • Indstillinger
    Jeg er nok også der, hvor jeg foretrækker kvalitet frem for kvantitet.

    Dog - når man er i helt nyt forhold, så er der jo mere gang i endorfinerne, og man er mere "ivrig". Uden at vide det - naturligvis - så tror jeg at det der med fem-seks gange på et nat nok mest hører til i de helt nye forhold.

    En anden en kan godt "nøjes" med mindre - og har det i øvrigt både godt og tilfredsstillende ved det.

    Når man (jeg) er i et mere etableret forhold, så betyder det faktisk meget mere, at vi har en nærhed og intimitet mange gange i dagens løb, uden at det udløser vilde sexscener, men bare det at lige give/få et kys, et knus, lige ae partneren i forbifarten osv er dybt tilfredsstillende.

    Aldersmæssigt er vi i øvrigt nok også der, hvor man ikke ustraffet mister sin nattesøvn - hehe - men heldigvis kan man godt have et supergodt samliv alligevel uden at bruge hele natten på det. :-)
  • Indstillinger
    Tak for jeres svar. Det er rart at få et andet syn på det.

    Et sidste spørgsmål sniger sig ind på mig, inspireret af jeres svar:

    Behøver 2., 3., 4. osv omgang være penetration? Som sagt går jeg gerne flere omgange med tunge og fingre.
  • Indstillinger
    Det, det handler om er først og fremmest nærvær og intimitet. Frem og tilbage er ikke det vigtigste.
Log in eller Registrér for at kommentere.