Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Piller eller ikke

Redigeret 4 december, 2014, 05:53 i Åben debat for mænd
hej jeg ha en pik på 13.5 og ved ikke om jeg skal tage piller vil ha sex

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvor har du dog hørt, at man skal tage piller for at få sex?

    Hvis du bare "vil ha" sex - altså betjenes -, så er du vel mere ude i, at du skal betale for det.

    Du er i øvrigt normalt udstyret - lyder dog meget ung, så der kan sagtens nå at komme lidt mere på, inden du er udvokset, men det du har lige nu er godt nok - bare du husker at sex ikke kun er frem og tilbage, der er meget mere i det.
  • Indstillinger
    Piller for at for en stor pik Ha nogen med ved ikke om jeg skal tag dem hjælp
  • Indstillinger
    Jeg afviser ikke, at der er driftige forretningsfolk, der prøver at tjene store penge på sådan nogle piller, som du vel sagtens ikke har fået via din læge, vel?

    Enten er disse piller bare totalt virkningsløse - eller også kan de være direkte skadelige.

    Der er IKKE opfundet en pille, der kan få en legemsdel - heller ikke en penis - til at vokse.

    I øvrigt - hvis der var, så var det nok den helt store revolutionerende nyhed i samtlige medier.

    Men - hvor du end har de piller fra, så vil jeg kraftigt råde dig til at gå på apoteket og bede en farmaceut undersøge om indholdsstofferne i det mindste ikke er farlige/invaliderende/livstruende for dig at indtage.

    Indtag dem under ingen omstændigheder med mindre du har fuld dokumentation for at de ikke gør langt mere skade end gavn - og det mener jeg 100%.

    Du kan risikere skader, der kan give dig alvorlige problemer for livet ved at indtage piller, du givet har fået via en eller anden yderst suspekt hjemmeside. el.lign.

    En ting er dog helt sikker - man får IKKE stok pik ved at tage nogle piller - skadelige eller ej.
  • Indstillinger
    Min pik er 13,5 er den så stor nok til at kunne få en pige til at sige noget? Hun ha været sammen med en hvad kan jeg så gør med min pik?
  • Indstillinger
    Undskyld, men hvorfor spørger du, når du ikke læser de svar, du får?

    Du HAR fået at vide, at du er helt normalt indrettet.

    Du HAR fået at vide, at der ikke findes piller, der kan få den til at vokse.

    Du HAR fået at vide, at den muligvis endda bliver lidt større, når du er færdigudviklet.

    Du HAR fået at vide, at det ikke kun handler om den størrelse.

    Hvis du selv vil, kan du sagtens gøre en pige glad med det, du har - men det er IKKE din størrelse; det er hvad du ellers gør, når du er sammen med pigen, det handler om.
Log in eller Registrér for at kommentere.