Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp mig ud af utroskab.....

Redigeret 4 december, 2014, 06:29 i Utroskab
ja jeg er en mand som nu på 4 år har en afære med en anden kvinde, jeg vil gerne ud af det men hun vil gerne fortsætte, jeg gør alt for at fortælle hende at jeg ikke vil mere...hvad gør jeg snart.... Ville egentligt gerne giftes med min kone men utroskaben skal være væk først
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    hvad min din kommende KONE---HAR HUN INGEN ANSLSE OM DIT DOBBELT FORHOLD --det er godt det ikke er mig du vil giftes med ----for jeg vil ikke eje dig på mit ---......----
  • Indstillinger
    Nu var det jo heller ikke ment som en kontakt annonce...
  • Indstillinger
    "jeg gør alt for at fortælle hende at jeg ikke vil mere" -

    Øhh alt??? - enten stopper du det forhold, eller også gør du ikke.

    Du er nødt til at finde ud af med dig selv, hvad du helt konkret vil. Du har en kæreste, som du er meget glad for, du vil gerne giftes med hende; samtidigt har du noget kørende ved siden af, og det vil du åbenbart heller ikke af med.

    Jeg tror sådan set ikke, du er glad nok for din kæreste, for var du det, så bød du hende ikke det, du gør. Der må jo mangle noget i det forhold, siden du har brug for det andet - og der må jo mangle noget i det andet, siden du ikke har stoppet forholdet til din kæreste. Måske du skal finde ud af, hvad det er.

    Utroskab vil altid blive opdaget - på den ene eller anden måde - og gerne på et tidspunkt, hvor man mindst venter det, så lad dog være med at komplicere tingene ved også at kaste dig ud i et ægteskab,

    Hvis du virkelig føler, at du har brug for hjælp, og det er det, du beder om her, så er mit forslag, at du søger en psykoterapeut, der kan hjælpe dig med at finde ud af, hvorfor du har behov for at såre din kæreste på den måde, du jo gør, samtidigt med, at du ikke kan lade være med at være hende utro.

    Bevares - din kæreste føler sig vel ikke såret lige nu, hvor hun vel sagtens ikke aner, hvad der foregår, men den dag, hun finder ud af det, vil du såre og skade hende på en måde, som kan have fatale konsekvenser for resten af hendes liv.

    Mener du virkelig, du kan tillade dig det?

    Mener du, hun har fortjent det? Og hvis ja - hvorfor?
  • Indstillinger
    Hej

    Du må komme ud af det sidespring... Jeg har selv været min mand utro...og tro mig din kæreste vil blive knust hvis hun fandt ud af det...
    Min mand har tilgivet mig...nu skal jeg så bare tilgive mig selv...men kom ud af det

    Sig det som det er til hende den anden at det er slut
  • Indstillinger
    Hej...

    Der er ingen af jer der ikke må tro at jeg ikke gør hvad jeg kan for og komme ud af det forhold.

    Jeg prøver alt hvad jeg kan på ikke og sende forkerte signaler
  • Indstillinger
    Det er meget vanskeligt at give råd og forslag i det her, for der må være noget, du ikke fortæller?

    Hvor ligger det vanskelige i at holde lynlåsen lukket og sige stop til veninden?

    Hvad handler det om? Har hun truet dig eller hvad?
  • Indstillinger
    Jeg tror på dig
  • Indstillinger
    Skift nummer og lad vær med at kontakte hende hvis du virkelig vil afslutte det. Hvad kan hun gør dig? Er du bange for hun vil fortælle det til din kæreste at i har været sammen hvis du dropper hende? Så synes jeg at du skal fortælle det som det er til din kommende kone, hun burde ved hvad hun går ind til.
  • Indstillinger
    Nej jeg er absolut ikke bange for at hun skal kontakte min kæreste, hele historien er som i kan regne ud, meget kompliceret... Mere end i kan forestille jer.

    I er velkommen til og kontakte mig på mail.... Hvis flere i ønsker yderligere
    Holstebro7500@yahoo.dk...
  • Indstillinger
    Ja det må godt nok være meget kompliceret, siden du ikke kan fortælle om det her, hvor du jo allerede HAR udleveret, at du er utro - og du har nu udleveret din e-mail adresse, så du er ikke en gang speciel anonym længere.

    Og ja, jeg har meget svært ved at forestille mig, hvordan man i det hele taget kan have et hemmeligt seksuelt forhold til en, man simpelt hen ikke kan holde ud at være sammen med - og så i årevis, samtidigt med at man ved, at man ved den adfærd, meget nemt kan risikere at miste den, man så virkelig elsker.

    Hvilken hjælp havde du i øvrigt forventet her, når du ikke kan fortælle, hvad det drejer sig om?

    Men - det er dig, der har et problem - ikke mig, så jeg har ikke brug for at korrespondere med dig privat, så må du jo se, om andre vil. Held og lykke med det.

    Når det nu er så kompliceret, går jeg tilbage til mit første forslag - nemlig at du kontakter noget professionel hjælp. Der har man også tavshedspligt.
Log in eller Registrér for at kommentere.