Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hævet forhud

Redigeret 7 august, 2015, 15:43 i Seksuel debut
Hej
Jeg har et problem, de sidste to gange min kæreste og jeg har haft samleje, har min penis sviet og min forhud er blevet hævet så meget at det lignet at min penis havde rullekrave på. Det er virkelig ubehageligt. Er 22 år. Min kæreste og jeg er et meget godt sex liv.. Håber i kan hjælpe mig.

Mvh. Mureren

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du bør få det undersøgt ved din læge; det kan "bare" være noget irritation, svamp el.lign., men det kan da også være noget infektion, måske endda noget, der smitter, så det bør du snarest få undersøgt.
  • Indstillinger
    Hej
    Hvordan har det været med din piges fugtighed?
    Hvis hun er for tør, så kan det være hårdt for dig... Men så sandelig også for hende..
    Det kan også være at du har for stram forhud.
    Faktisk kan det være et klokkeklart symptom.
    Og er det meget stramt lige bag glans, så er ikke almindelig tid med 3 ugers ventetid du skal have ved lægen, men en akuttid..
    En mulig førstehjælp derhjemme: Isvand... ja dyp pikken i isvand
  • Indstillinger
    Hun er fugtigt nok, men min forhud er anderledes efter første gang da det skete, det ser ikke ud som om at det sidder rigtig, eller der er for meget forhud, men det er kommet så pludseligt, min pik er meget tør, og det har den altid været, har altid spyttet på min pik før at det kunne lade sig gøre, men hun er ikke tør?
  • Indstillinger
    Hej med jer.

    Jeg har brug for akut hjælp, da min forhud er helt fyldt med væske.
    Det skete pludseligt mens jeg sad og onanerede.
    Min forhud er stram men ikke så stram at, jeg har direkte smerter bare irritation.
    Svar hurtigst muligt.
    På forhånd tak mvh fiskeren24.
Log in eller Registrér for at kommentere.