Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan kunderne være noget farligt?

Redigeret 19 november, 2014, 02:11 i Spørg Netdoktors brugere
Hej. Har gennem nogle måneder nu haft det rigtig dårligt psykisk, og haft angst. Det kom lige pludselig ud af det blå, hvor jeg fik uvirkelighedsfornemmelse og bare havde det underligt. Fik oveni det forskellige fysiske symtomer. Bla. Snurren i fødder. Var derfor ganske overbevist om at jeg var ved at få sclerose. Var ved lægen og få taget blodprøver og lavet en neurologisk undersøgelse. Fik tjekket min balance reflekser osv. Men lægen sagde der ikke var noget unormalt, og troede det var angst. Nu er jeg så oveni mine andre bekymringer begyndt at bekymre mig om nogle knuder jeg har. Har en helt rund hård knude på den ene side af halsen, lige på musklen tror jeg. Har haft den i ca 4 år vil jeg tro. Derudover har jeg en knude armhulen som jeg har været ved lægen med. Men dengang sagde hun at det nok bare var brystvæv jeg havde siddende i armhulen, for det kunne man godt have. Men skulle bare holde øje med om det voksede. Knuden i armhulen har jeg haft 7 år nu. Mig spørgsmål er så, kan de knuder godt være noget ondartet til trods for jeg har haft dem så længe. Bliver ved med at mærke på dem hele tiden nu :( kan ikke sove om natten og er så bekymret hele tiden :(
Log in eller Registrér for at kommentere.