Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hoste og slim i halsen

Hej med jer

Jeg har nu i et par måneder døjet med vedvarende hoste og slim i halsen. Det viser sig om formiddagen, og går så over igen efter et par timer. Slimet er gulligt/brunt og tykt.
Derudover kommer det så igen, hver gang jeg har spist et måltid. Det jeg hoster op efter måltiderne indeholder madrester. En halv times tid efter måltidet stopper det igen, hvorefter jeg ikke mærker noget til det, udover at jeg kan gå og rømme mig.

Ydermere oplever jeg om morgenen, at der er en lille blodstribe i snottet, når jeg pudser næse. Jeg har en kraftig mistanke om, at de to ting er forbundet.

Håber nogen kan hjælpe.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er jo årstiden, hvor rigtigt mange netop går med hoste, forkølelse osv. Personligt har jeg nu gået i snart en måned og været "småskidt".

    Det er med overvejende en sådan sejlivet virus, du har pådraget dig, MEN du bør faktisk gå til læge og få tjekket dine infektionstal, for du kan jo desværre sagtens have en infektion, som der skal noget antibiotika til at klare.

    Mange når jo at blive rigtigt syge, da de tror, det "bare" er en virus, og det kan da sagtens være, det også er det for dig, men det kan ingen vide, før det er undersøgt.
Log in eller Registrér for at kommentere.