Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Søger andre med inkontinens som ER blevet hjulpet eller EJ

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det var det jeg så og prøvede at finde på facebook. Der er ingen gruppe, der hedder "Voksne med inkontinensproblemer."
    Jeg prøvede både at søge under: "Find venner" til højre, som der oplyses man skal gøre og det RIGTIGE søgefelt til venstre. Ingen af stederne gav resultat.

    Der var flere debatter/grupper, men IKKE den nævnte. En højst besynderlig annoncering.

    Jeg skrev, som anvist i søgefeltet: inkontinens. Da det ikke gav resultat forsøgte jeg med " Voksne med inkontinensproblemer."

    "Ingen resultater fundet til din forespørgsel.

    Tjek din stavning, eller prøv at søge på noget andet."
  • Indstillinger
    Søger personer der er blevet afhjulpet med botox, jeg har fået tilbudt en sådan behandling, er lidt skeptisk da jeg har læst at man efterfølgende kan få problemer vandladningen.
    Er der nogle herinde der har erfaring eller hørt om nogle der er blevet behandlet med botox.
    Med venlig hilsen Ilse
  • Indstillinger
    Redigeret 24 februar, 2016, 05:41
    send mig en PB på FB med jeres Email så skal jeg sørge for at i kommer ind i gruppen søg mig med navn Hugo
  • Indstillinger
    jo den gør send mig en pb på fb med en emailadresse så skal jeg sørge for at du kommer ind
  • Indstillinger
    Hej Victor, hvad er dit navn på Facebook, nu er jeg med i gruppen Voksne med Inkontenensproblemer, kan ikke se dig navn Victor, har du et andet navn på Facebook ?
  • Indstillinger
    ja Hugo Braunstein prøv det
  • Indstillinger
    Hej Ilse. Du søger ligesindede, der har prøvet bulking-behandlingen. Det er ved at være ca. 3 år siden, jeg fik det udført for min stressinkontinens. Jeg var glad og tilfreds de første par måneder, men så var alt ved det gamle, og en scanning viste, at ikke alt var fyldt ud med Botox, som det skulle være, og i mit tilfælde turde kirurgen ikke gøre det en gang til. Det er ikke slemt at få gjort og det eneste, der gør ondt er, når man bliver lokalbedøvet. Knibeøvelser hjalp heller ikke hos mig, og i dag har jeg begge former for inkontinens, desværre.

    Jeg synes absolut, du skal få foretaget den lille manøvre, for det kunne jo være, du blev hjulpet!!

    Mvh 1ekser
  • Indstillinger
    Mange tak for svar.
    Trist for dig at det ikke hjælp når det ellers virkede de første på måneder.
    Vil det sige du har opgivet at blive behandlet med noget som helst.
    Følger virkelig med dig, håber det bedste for dig i fremtiden.
    Jeg er afventende, har fået en ny tid sidst i marts.
    Jeg har bare ventet på at nogle personer ville fortælle om deres forløb, så jeg takker mange gange, jeg blev lidt optimeret af at læse dit indlæg.
  • Indstillinger
    Hej

    Flere studier har vist at østriol hormonet ( bioidentisk østrogen ) modvirker blærebetændelse på længere sigt. Mange læger er desværre ikke klar over forbindelsen med naturligt østrogen og inkontinens.

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8350884

    Man kan få det som Ovestin hos som vaginal creme eller piller eller købe det lovligt som creme i et anden EU land så man kan smøre det i ansigtet og lignende steder med tynd hud. Det gør hurtigt i blodbanen og finder de steder hvor der er brug for det.

    http://www.biovea.com/uk/product_detail.aspx?PID=2438


    Tranebærsaft og tranebærekstrakt virker også.

    Mange kvinder er blevet hjulpet af et homøopatisk remedie mod inkontinens som hedder ENURAID. Man kan købe det i England. Det er lidt billigere hvis man køber flere æsker af gangen eller hvis man køber det på iherb.com til 80 kr incl porto. Man tager 2 piller hver 4 time. Så hvis man tager dem hele tiden rækker en æske kun til 4 dage.

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00D ... fci_cancel
  • Indstillinger

    Hej ale sammen
    Jeg har haft inkontinens problemer når jeg hørte på rendende vand.
    Hjælpen kom fra en uventet side.
    Den kom fra en 4D massage stål.
    Det er vigtigt at det er en massage stål med S-form bane som masserer helt ned under underlår.
    Derudover den må gerne været udstyret med massage del for benene.
    Jeg er overbevist om at den effektive massage ved den sakrale del (pelvis og sidebenet) er årsagen til effekten.
    Urin blære kontrolleres af den vicerale (autonome) nervesystem. Den sympatiske del strammer og den parasympatiske dem afslapper.
    De para sympatiske nerve tråde for blære, køns organerne og en del af kolon (tyktarmen) udgår fra den sakrale del. De resterende tråde udgår fra hjernen dels separat til øjet og andre organer ved hovedet samt de resterende tråde som styre de indre organer som: lunger, hjerte, tarm osv. udgår via nervus vagus.
    Det er en lidt kompliceret beskrivelse, men det hjælper at vide lidt om det.
    Inkontinens har mange differentiale diagnoser. Løsningen for mit problem er fordi min inkontinens er af den type som har at gøre med rendende vand.
    Hvis du er plaget med inkontinens, kan det betale sig at forsøge med en 4D massage stål som du kan afprøve det ved en AF DE MASSAGE STÅL FORHANDLERE.
    Held og lykke, prøv det og se om du kan blive fri for problemet.
    Venlig hilsen
    Don

Log in eller Registrér for at kommentere.