Hjem Sex & samliv Seksuel debut

Seksuel "debut"

Redigeret 15 november, 2014, 18:34 i Seksuel debut
Overskriften lyder nok lidt sær da det ikke er min første gang. Men alligevel min "første" gang i et startende seriøst forhold.
Jeg er en ung mand i 20-års-alderen som har haft et par one-night stands med 3 forskellige piger, jeg har aldrig haft et længere varende forhold med en pige. Men er blevet glad for en som jeg har set nogle gange privat efterhånden, jeg ved at hendes følelser til mig er gengældt, vi sover hos hinanden, men jeg tør ikke tage skridtet til sex, da jeg gerne vil have et forhold med hende. Jeg er rimelig nervøs med henblik på sex da jeg ved at hun har haft en del partnere efterhånden og længere forhold, så hun er jo nok MEGET mere vant til sex end jeg selv er, så er bange for at jeg ikke kan leve op til hendes forventninger. Jeg tænker hele tiden at jeg lige må mande mig op næste gang vi ses, men bliver for nervøs til at gå videre, jeg finder det virkelig problematisk, så jeg leder egentlig efter nogle gode råd til en god fremgangsmåde.

Jeg har altid været en lille fyr, og været meget ked af mine nedre regioner dengang jeg gik i skole og var i brusebad med idrætsholdet. Den måler ikke så meget i slap tilstand, ca. 6 cm. men vokser sig til gengæld i erigeret tilstand, dog er jeg stadig kun 13 cm lang og ca 12-13 cm tyk. Burde jeg være nervøs?

Og mange gange
tusinde tak på forhånd.

Kommentarer

  • Hej du.

    Nervøs!

    NIX. Det er første skridt mod at fejle og så hvis du er for nervøs så vil din pik heller ikke.
    Din pige vil jo gerne dig. Dilleren følger bare med pakken "dig".
    Hun vil helt sikkert gerne have en selvsikker fyr der er glad for sin egen krop.
    Din diller er en ok størrelse (gennemsnittet er 15cm).
    Normalen er mellem 10 og 20cm lang og omkredsen er 12,5cm.
    Hun vil helt sikkert blive fint tilfredsstillet
    Brug lang tid på forspillet.
    Sex er jo ikke kun pik og fisse, men også fingre, kysse, slikke, kæle og meget vigtigt fortæl hende hvor dejlig hun er og hvor meget du vil hende, men vigtigst af alt slap af og nyd det;o)
Log in eller Registrér for at kommentere.