Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

5 år, jeg vil meget gerne have et godt råd.

Hej jeg Hedder Emma, jeg er 22 år og en del i vildrede.
Da jeg var sytten gik jeg ned med stress relateret angst. det viste sig ved de klassiske symp. synkebesvært. uvirkelighedsfølelse, ondt i armen, angst, ængstelse. jeg talte med læger og det tog mig 6 måneder at komme ud.
det er gået op og ned. lige indtil at jeg en nat vågnede op med kraftige smerter i min overkrop, brystet.det føltes som "vokseværk" inde i kroppen, samt det gik ud i armen. jeg var meget nervøs for om det kunne være hjertet den var gal med så tog til lægen og hun kiggede på mig og sagde muskelsmerter. Det er nu 4,5 år siden. Idag sidder jeg stadig med disse meget mærkelige smerter. De kommer om aftenen og svinger utrolig meget i styrke fra gang til gang.
de kan vare en time til 4 timer.
jeg har fået konstateret et forstadie til sclerose og i den forbindelse blev jeg mr scannet i lunger, ryg, hjerte, hjerne, blodprøver.. og 5 ekg'er. intet unormalt.

men jeg sidder stadig med de her smerter og er meger utryg når de kommer. de sidder i højre side, ved rygribben.. og kan sprede sig til ribben foran. Når de kommer føles det som om at noget bliver krøllet sammen i mig. smerterne svinger ikke med vejrtrækning. Det eneste som hjælper er varme og kodimagnyl.

jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, lægerne siger at det højst sandsynligt er muskelsmerter, (lad os håbe det) men er stadig bange for om de har overset noget.. er er nogle som har prøvet noget lignende eller ?
et svar to svar jeg vil blive glad for alt.! kh Emma,
Log in eller Registrér for at kommentere.