Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kunne godt bruge hjælp

Redigeret 9 november, 2014, 03:55 i Blærebetændelse
Hej alle sammen. Jeg er en kvinde på 20 år som her i weekenden pludselig er begyndt at få ondt i og ved urinrøret - det skal siges at jeg er blevet testet for en måned siden for blærebetændelse og der er ikke noget jeg har døjer med før, testen var dengang negativ men lægerne har tager endnu en test for noget tid siden for at se om dette kunne være igen. Her i weekenden er jeg begyndt at få besynderlige smerter fra hvor æggestokkene sidder, lysken og helt ned ad til, det føles ømt, stikkende og ubehageligt.. Jeg begynder nu at tvivle stærkt på det er blærebetændelse da jeg har smerter dér også.. Jeg kan ikke rigtigt onanere heller, da det giver en stikkende smerte som jeg ikke har oplevet før. Så det er simpelthen hele underlivet der gør ondt. Jeg føler jeg skal tisse meget, dog ikke konstant men MEGET. Jeg er meget overbeslyttende overfor mig selv, og er næsten lige blevet tjekket for klamydia - den var negativ. Men dum som jeg er har jeg været i seng med en fyr siden og siden hen ikke blevet tjekket, skønt det bare var en måned siden jeg sidst blev tjekket, og jeg føler virkelig at det er pinligt, selvom det jo skal tjekkes no matter what, at dukke op ved lægen endnu engang og evt. Bede om en test for dette, men jeg har virkelig ingen idé m hvad der foregår for det gør ondt og er ubehageligt og lægen åbner først imorgen og ja.. Har bare brug for at nogen kan fortælle mig hvad de tror dette er og om det er noget jeg skal tage virkelig alvorligt.. Det skal siges det startede fredag, på forhånd tak..
Log in eller Registrér for at kommentere.