Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Høj puls på 130, har det varmt, og får tit hovedpine

Redigeret 6 november, 2014, 05:18 i Hjerteproblemer
Hej,

Jeg har en søster som har problemer med hendes puls. Nu ville jeg prøve og søge hjælp på nettet da jeg ikke føler lægerne rigtig ved hvad der er galt.

Hun har været til læge og fået målt både blodtryk puls, osv. Samt været til EKG mener jeg det hedder. Lægerne kunne ikke finde ud af hvad det var så nu har hun fået piller mod uregelmæssige hjerterytme men jeg synes ikke hun skal tage dem, da de selv har sagt at de ikke ved om det hjælper men det kunne være.

Hun har en puls mellem 100-130 hele tiden og føler at hun har det varmt konstant. Nogle dage får hun ekstrem hovedpine også. Jeg går ud fra denne hovedpine har noget med den høje puls at gøre.

Jeg mener hendes BMI ligger på 29-31 så hun er i den tunge ende. Jeg mener bare der må være en årsag til dette og at det burde kunne fixes ved at lave en livstils ændring. Hun spiser en del lakrids men ellers spiser hun ret sundt, mange grøntsager og frugter i sine måltid.

Jeg håber der er nogen der kender nogen som har haft noget lignende, eller ved hvad der kan hjælpe på det. For det er bekymrende at lægen mener hun bare skal proppe sig med piller.

Håber der er hjælp at hente her :)
Log in eller Registrér for at kommentere.