Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Stemme har ændret sig

Efter influenza og så lungehindebetændelse og hoste hoste hoste har min stemme ændret sig Jeg lyder hele tiden hæs og er ved at blive bange for det her

Det er 2 dage siden jeg holdt op med at spise penicilin...me njeg har nu været hæs i 3 uger Og jeg har været til halslæge og til læge ...men det her er sgu da ikke i orden

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er muligt, at det ikke er i orden, at stemmen bliver ved med at være hæs efter influenza, men ikke desto mindre, er det faktisk meget almindeligt at den er noget længere om at komme i orden igen. Oven i købet har du haft lungehindebetændelse og megen hoste.

    Det er kun to dage siden, du stoppede med penicillin, så kroppen skal lige have ro til at restituere sig ordentligt igen, og det kan da sagtens tage en uges tid - ja, endda for nogen længere tid at komme helt op på mærkerne igen, altså EFTER sygdommen ellers er væk.
  • Indstillinger
    Jeg har også hostet i tre uger og haft lungebetændelse, som nu er væk. Det er nu en uge siden jeg stoppede med penicillin og jeg hoster stadig og det kan høres på stemmen. Hvis det bliver ved i over en måned skal jeg komme igen, sagde lægen, da jeg var til kontrol. Så lotte123 har fuldstændig ret.
Log in eller Registrér for at kommentere.