Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Skuldersmerter

persille1persille1
Redigeret 3 november, 2014, 04:02 i Slidgigt
For mange år siden brækkede jeg skulderen. Nu har jeg smerter i den. Slidgigt vil jeg tro, der er opstået efter uheldet.
Jeg har fået massage og det lindrer i øjeblikket. Jeg har gået med tape, noget underligt noget, men det virkede. Men da tapen blev taget af igen begyndte smerterne igen.

Fysioterapeuten sagde min skulderknogle var blevet tykkere, hvor den var groet sammen og derfor var der ikke plads til en sene, der var hævet. Jeg håber den forklaring kan bruges, for jeg ved ikke meget om det.

Det koster en formue at gå hos fysioterapeuten. Har nogen en ide om, hvad der kunne hjælpe. Eller må man bare holde ud.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Tænkte lidt på indeklemt skulder sene...
    så googlede....

    Prøv om du kan finde noget der matcher lige dine symptomer:

    http://www.gigtforeningen.dk/smerter/hv ... dt/skulder
  • Indstillinger
    Der er øvelser jeg kan bruge ganske gratis. Vist på video. Bedre kan det vist ikke blive. Det vil jeg begynde på og så håbe det hjælper i længden. Jeg gemmer linket, så jeg kan finde det frem igen og igen. Tusind tak.
  • Indstillinger
    Velbekomme...


    Og dejligt om øvelser kan gøre det
  • Indstillinger
    Det håber jeg. Jeg gør gymnastik hver dag og tager nu de øvelser med lidt af gangen. Så jeg kan huske dem udenad.

    Man må selv gøre noget, jeg bryder mig ikke om medicin af nogen slags. Især ikke kolesterolmedicin, men det ved jeg vi er enige om.

    Jeg ville bare fortælle, jeg er meget glad for det link, du henviste til. Når nogen gør sig den ulejlighed, leder og prøver at tænke over de ting man har oplevet og hvad der hjælper, så er det mindste spørgeren kan gøre, at melde tilbage det er læst og i mit tilfælde bliver brugt.
    Tusind tak.
Log in eller Registrér for at kommentere.