Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forvirret ung pige på 22.

Redigeret 27 oktober, 2014, 14:29 i Lichen Sclerosus
Hej

Jeg har det sidste halve år været i behandling på gynækologisk afdeling i aalborg efter en indlæggelse med mange smerter i underlivet og blødning. De har ikke rigtigt kunne finde årsagen til mine smerter, så det har været et meget fustrerende forløb.
Fornylig var jeg så til tjek ved en ny læge, som med det samme siger, at hun mener, jeg har LS. Jeg har endnu ikke fået diagnosen, men er sat i behandling med dermovat, da hun mener, det er meget sandsynligt grundet synlige tegn.

Jeg har læst en del frem og tilbage om denne sygdom, og jeg har kun nogle af symptomerne, så det ville være rart at høre fra andre med samme symptomer, som jeg har. Jeg har ikke kløe eller svige, men smerter ofte og specielt ved samleje. Jeg har ikke hvidlige plamager, men er helt blå og nogle steder er det meget mørkt. Er dette normalt ved denne sygdom?

Derudover har jeg næsten ingen indre skamlæber, hvilket lægen hæftede sig meget ved. Og jeg døjer med, at jeg bløder af og til, og når det sker, så gør det en del ondt.

Jeg håber, der er nogle som kan give lidt lys over det hele og give mig lidt ro i maven.

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.