Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mænd! Hvad betyder det?

Redigeret 6 november, 2014, 05:22 i Mandlige sexproblemer
Hvis man har mødt en mand som man er helt fortryllet af, og han giver udtrykt for det samme...
Jeg ser en mand for tiden som slett ikke er min type, men alligevel er vi draget mod hinanden.
Han gir konstant udtryk for hvor dejlig, smuk og fantastisk jeg er.. Måske også noget med "type" at gøre..
Anyways... Når vi har sex er alt lækkert, men når der går mere end 30 sek i samme stilling så bliver hans nedredele helt slap...
Kan se og mærke han er ved at brænde op af irritation pga hans ven ik vil samarbejde..
Han siger at han ikke har prøvet det før og det må skyldes at han netop har sex med mig - at han ikke kan rumme og kontrollere de følelser som går igennem kroppen når vi knalder...
Kan det være sandt? Eller ligger der noget andet bag!? Som han måske ik er ærlig om? Er det muligt at blive slap hvis man vil det for meget!?
Kan i kloge mænd fortælle det- så jeg kan blive klogere.
Tak :-)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kan sagtens passe, at det er fordi han har så stærke følelser for dig! Problemet for ham er måske, at han, mens i har sex, tænker for meget over om han gør det godt nok i stedet for bare at slappe af. Det kender jeg i hvert fald fra mig selv.
  • Indstillinger
    Jamen, Simon har helt ret! Det er måske noget af det sværeste for kvinder at forstå, at vores "lille ven" har sit eget liv og at han kan svigte, når vi allerhelst vil have at han strutter af selvtillid. Du skal tage det som et tegn på, at det betyder enormt meget for ham at tilfredsstille dig. Med andre ord: "præstationsangst"! Det har de fleste mænd vist prøvet!
Log in eller Registrér for at kommentere.