Hjem Hjerne og nervesystem Hovedpine og migræne

Hovedpine og svimmel.

Redigeret 26 oktober, 2014, 11:09 i Hovedpine og migræne
hej jeg er en pige på 22 år. som har har gået siden onsdag med hovedpine og svimmel, især når jeg bevæger mit hovede den mindste smule føler jeg ligesom jeg får sådan en rund tur. virkelig ubehageligt..det gør ondt lige op over øjne når jeg kigger op. hovedepinden rykker sig fra sted til sted.

Jeg tog så til lægen her i går. hvor jeg fik målt mit blod procent og om der var betændelse i kroppen men begge prøver var fine, og blev bare sendt hjem igen. og at der ikke var noget galt.. men det kan jo ikke være rigtigt, noget må der være galt siden jeg har det sådan.

andre der har prøvet noget lign. eller ved noget om det,

Kommentarer

  • Det kan skyldes stress og spændingshovedpine, vil jeg tro. Sådan får jeg det i hvert fald når jeg er for anspændt. Har du været øm i ryggen, nakke eller skuldre?
  • Fik du kigget i dine ører. Det forsømmer lægen mange gange at gøre, når man klager over svimmelhed.

    Nu er jeg klar over, hvad der er galt, når jeg bliver svimmel. Væske i mellemøret. Man kan på apoteket købe Otrivin i håndkøb. Det hjælper rimeligt hurtigt. Der står det anvendes mod forkølelse, men det hjælper også mod væske i mellemøret.
    Jeg ved jo ikke om det er det, du fejler, men det var da værd at få undersøgt.
Log in eller Registrér for at kommentere.