Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

det gør ondt

Redigeret 6 november, 2014, 17:00 i Selvskade
Jeg sidder her og har så ondt i mit hjerte..
Mine tanker køre rundt positivt og negativt
Jeg kan IK mærke mig selv
Har bare lyst til at tude og skrige
Det hjalp IK at gå ud og skære i mit håndled pokkers

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Anja,

    Nej, selvfølgelig hjælper det ikke, at skære i sig selv. Tværtimod, vil det bare få dig til at, blive endnu mere håbløs og vred på dig selv. Hvis du har ondt i hjertet/sindet, er den bedste løsning, at du tager en beslutning om, at kæmpe for dit liv!! Find ud af, hvad du gerne vil ændre i dit liv og hvad der ville gøre dig glad igen. Og når du så har fundet ud af det, så er det med, at tage små skridt og altså være realistisk omkring de mål du sætter dig. Et lille skridt ad gangen..

    Der er ingen der kan tage den kamp for dig, og der er ingen nemme løsninger, men du kan godt!

    Knus
  • Indstillinger
    Hej. Jeg taler af erfaring. Jeg har selv cuttet flere gange, og som dem jeg plejer at snakke med det om siger det er som at tisse i bukserne. Det er rart i øjeblikket, men det bliver faktisk kun værre af det. Hvis du har ondt i sindet, syntes jeg at du skal søde hjælp, og få snakket om det, håber ikke du gør det igen, pas på det kan blive en afhængighed, og du bliver ikke stolt af dine arme tilsidst, så stop det før det er forsent...
Log in eller Registrér for at kommentere.