Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Tilbagefald eller ophørssymptomer?

Jeg har i ca 3 år taget en masse forskellig antidepressiv (det var svært at finde noget der virkede på mig) og er nu (sluttede af med anafranil) trappet helt ud af medicinen i samråd med min læge.
Nu er jeg (godt 3 uger efter) begyndt at føle tomhed, uvirkelighedsfølelse, har mistet appetitten, har influenzasymptomer og kan græde hele tiden.

Mit spørgsmål er, om dette er helt normalt ved ophør med medicin, eller om det kan være et tilbagefald?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det har også været svært at finde en medicin der har gavnlig effekt på mig ( og lidt "galde" for jeg kan blive så gal over at de sagkyndige ikke taler sammen men hver for sig prøver sig frem, patient for patient. Vel er vi forskellige men med det efterhånden store udbud af medicin til depression mener jeg at det ville være på sin plads at udveksle erfaringer i større grad end kun en anbefaling af lægerne) nå tilbage.... jeg tror desværre at det er tilbagefald. Jeg kan godt se at dine symptomer peger i alle retninger men hvis du har overskud til at søge om tegn på depression vil jeg tro at du kommer til samme konklusion bl.a. influenza symp.

    ps. har du prøvet at blive behandlet med Lyrica. Det er et epilepsi medicin men har haft utrolig gavnlig effekt på mig.
Log in eller Registrér for at kommentere.