Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ingen mens men på p-piller-aldrig sprunget min periode over

Redigeret 19 oktober, 2014, 05:03 i PMS og menstruation
Hej! Jeg har et problem..
Jeg er en pige på 18 år og har været på p-piller i små tre år.
Jeg stoppede på min p-pille pakke i mandags (13 okt) og normalt får jeg min menstruation om fredagen eller lørdag morgen. I dag (søndag d.19 okt) har jeg så stadig ikke fået det og det er intet udflåd med blod i, som jeg normalt har. Jeg har aldrig sprunget min periode over, som andre gør, fordi jeg har hørt det er dårligt for kroppen. Min kæreste og jeg har haft samleje, men han er kun kommet 1 gang oppe i mig(over ½ år siden) så vi har altid afbrudt, hvor han kommer på sig selv.. Og når vi har sex i den uge op til min menstruation er det altid med kondom.
Derfor forstår hverken ham eller jeg ikke hvorfor jeg har fået det.???
Jeg skal starte på p-piller igen (imorgen mandag d.20 okt) Men så får jeg jo slet ingen mens? Kan den godt udeblive selvom man er på p-piller? Synes det er mærkeligt den bare lader vær med at komme efter 3 år, hvor den ellers har været normal i de tre år på p-piller. Jeg har hverken lidt af stress eller kostændringer, så det burde ikke være det, som der var problemet, men da min kæreste heller ikke er kommet oppe i mig, burde jeg da ikke være gravid? Ved godt man selv kan udsætte den ved at være nervøs, men synes det er svært at dæmpe nerverne... :-(

Håber i kan hjælpe !!!
Log in eller Registrér for at kommentere.