Hjem Øvrige debatter Ris og ros til Netdoktor

Få mobile annoncer VÆK (annoncer der bevæger sig)

Redigeret 20 oktober, 2014, 07:37 i Ris og ros til Netdoktor
Stop så de her spam bevægelige annoncer i har ...det er SUPER IRRITERENDE, STRESSENE OG ANGSTFREMKALDENDE......man kan ikke læse roligt og bliver hele tiden forstyrret af jeres annoncer ..og : køber ikke lort der irriterer

Kommentarer

  • Har du prøvet adblock ads on i firefox browser? Så kan du blokere annoncer - bevægelige som ubevægelige
  • Så må jeg prøve det (men må lige vente for ham der laver den her sagde jeg ikke kunne sætte addblocker på pga, noget andet) - for man drives jo til vanvid af alle de flyvende ind fra højre blinkende og larmende annoncer, der er her? Og som omringer en (dvs den samme 4 steder på ens side).

    Til Netdoktor: Det kan simpelthen ikke være meningen, at dem der læser her skal drives væk af en ENORM OG VEDVARENDE STIME AF ANNONCER DER BLINKER OG FARER RUNDT .....DET VIRKER SÅ UTROLIGT IRRITERENDE OG STRESSENE NÅR MAN SIDDER OG LÆSER.

    Ellers må i lave et kryds af felt "vil du se annoncer ja/nej" når man åbner, hvor man kan fravælge at se de her annoncer.

    Jeg er sikker på jeg er ikke er den eneste der får spat af det her.
  • Får SPAT AF DE HER TENA OG N'AGE REKLAMER -FÅ DEM VÆK! VIL ALDRIG KØBE DET IRRITERENDE LORT
  • "Til Netdoktor: Det kan simpelthen ikke være meningen, at dem der læser her skal drives væk af en ENORM OG VEDVARENDE STIME AF ANNONCER DER BLINKER OG FARER RUNDT .....DET VIRKER SÅ UTROLIGT IRRITERENDE OG STRESSENE NÅR MAN SIDDER OG LÆSER."


    Jeg er bange for at det er det de lever af.
  • ja det ku godt virke sådan ...og så lang tid det ikke står henover det man læser eller blinker ind og blokerer hele siden skal man vel være glad.


    MEN HVIS FOLK TOG SIG SAMMEN OG STØTTEDE DET HER KU DET VÆRE DER SKETE NOGET...
  • Netdoktor er en forretning, så jeg har fuld forståelse for annoncerne. Hvad mon der ville ske, hvis annoncerne forsvandt. Netdoktor ville lukke og slukke. Der skal penge til for at drive en forretning.

    Netdoktor tjener jo ikke penge, fordi vi sidder og grifler.
  • Muligt at netdoktor er en forretning - men den lever altså af dem der gider sidde og skrive/læse her! Det ville klæ dig hvis du ville støtte alle dem der sidder og skriver/ læser og som bliver generet af den konstante SPAMREKLAME STRØM der konstant kører rundt og rundt frem for ...at påpege at det er en forretning.

    Ja det er det - og vi er kunderne.
  • Tjae, det er muligt det ville klæ' mig, men jeg mener nu alligevel hvad der passer mig.
    Det hjælper jo ikke du siger vi er kunder, tænk dig lidt om. Vi er ikke "kunder" hvis ikke vi ser annoncerne.
  • Sikke noget vrøv, da annoncer blinker og spammer rundt og rundt ser vi dem.
Log in eller Registrér for at kommentere.