Hjem Sind og psyke Anoreksi

måske anoreksi

Redigeret 10 oktober, 2014, 11:52 i Anoreksi
Jeg har fået af vide af min lægen at jeg har en spiseforstyrelse. Jeg er 15 år gammel, jeg vejer 48,5 og jeg er 161 cm høj. Jeg spiser ikke morgenmad. Til frokost spiser jeg en fersken, og til aftensmad spiser jeg en lille portion salat eller pasta. Jeg KAN ikke spise mere, jeg bliver tit svimmel og jeg mister appetitten virkelig hurtigt. Og jeg kan ikke lide min krop. Jeg synes den er for tyk og simpelthen bare skal tabe sig hurtigt. Alle andre er tynde men jeg er total fed! Har jeg anoreksi eller ej? Min bedste veninde, skoleleder, biologilærer, tysklærer og klasselærer tror stærkt på at jeg har det, og nærmest OVER OVERDRIVER!

Kommentarer

  • Ja, du det er du. Ikke fordi du er meget undervægtig, men du er lidt undervægtig. Jeg vil foreslå at du prøver at søge en diætist, som kan hjælpe dig, mens du kan blive hjulpet.
    Jeg vil også foreslå at du prøver at se på dit liv. Om du er stresset, og hvordan du har det. Du kan evt. gå til psykolog hvis du har brug for det.
    Håber alt bliver godt for dig! :)
  • Tusind tak. Det betyder alverden for mig at nogen gider at forstå mig, og råder mig så frivilligt som dig. Jeg får allerede lidt hjælp fra min klasselærer, men på den groveste måde nogensinde.. han tvinger mig gør alt muligt grænseoverskridende for mig. jeg har fuld stress på hele tiden )-: tusind tak for dit hjælpende svar
Log in eller Registrér for at kommentere.