Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mistet forelskelse efter en forkert uge

Redigeret 3 november, 2014, 10:26 i Samliv
hej, har virkelig brug for et fornuftigt svar på mit problem, fordi jeg har ingen anelse hvat jeg skal stille og.

Jeg har en kæreste jeg har haft i 3 måneder, men vi har snakket rigtig godt sammen i flere år. I juli fik hun en søn som hun eks kæresten ejer, og det har jeg ingen problemer med.
Vi har haft en rigtig god sommer sammen, og alting har været super dejligt med masser af kærlighed og forelskelse.
Men hun går i skole i udlandet og er rigtig presset i lige nettop det her semester siden hun har fået en søn og valgte at fortsætte skolen..
Jeg har så lige været og besøgt hende i udlandet, og der skete det at hun bare pludselig den sidste dag jeg var der sagde at jeg havde opført mig underligt i den uge jeg havde været på besøg, og at hun faktist ikke var forelsket i mig, føltes ikke som det gjorde..
hun hang sig lidt i at jeg ikke havde givet hende modspil i ugen jeg havde været der og ikke havde brugt min maskuline side..
nu er der så gået en uge og det er stadig det samme og hun er meget i tvivl..
hvad skal jeg stille op.
hvad skal jeg gøre for at få hende til at føle det samme igen

Kommentarer

  • Indstillinger
    jeg ved ikke om du læser dette indlæg. min i mine øjne lyder det til at hun nok ikke rigtig har følelser for dig mere, og heller ikke er interesseret i det. hvis interessen var der i at genopleve følelserne, ville hun give udtryk for det og bede dig om hjælp til at genskabe forelskelsen.

    distance forhold er svære at rede når man ikke er fysisk sammen. vent evt med når hun kommer hjem til dk igen, og vær en ven indtil da. hvis følelserne stadig er der, så klø på. men overfald hende ikke, virk os lidt kostbar! hun skal ikke have det for nemt, da hun ikke skal kunne bruge hun mangler modspil fra dig:) se bort fra små bogstaver
Log in eller Registrér for at kommentere.