Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Muligvis allergi?

AnonymousAnonymous
Redigeret 5 oktober, 2014, 10:21 i Allergi
Hej.

I løbet af de seneste par måneder har jeg haft nogen små knopper på hænderne, der efter et stykke tid begyndte at klø ret meget (der kan desuden presses en gennemsigtig væske ud af dem). Senere har omtalte kløe bredt sig til arme, overkrop, ben, lysk, pung og penis, hvoraf de 2 sidstnævnte ligeledes resulterede i dannelse af knopper (dog større og mere røde knopper end dem på hænderne).
Jeg har en anelse om, det kunne være noget allergi, men jeg kan også tage helt fejl. Er der nogen herinde, der har været udsat for noget lignende?

Mvh.
Kasper

Kommentarer

  • Indstillinger
    Tror ikke det er allergi. Min mand har det. Det viser sig som snue og astma. Men der staar i artiklen at det kan give udslaet, saa laes lige det igen og faa det tjekket.
  • Indstillinger
    Jeg kender en dame, hvor det også begyndte med røde pletter, faktisk bredte de sig til næsten hele kroppen. Efterhånden blev det til sår. Det kløede meget og skorperne faldt af, hvorefter det begyndte forfra.

    Jeg kan, hvis det ønskes spørge hvad den salve hedder, som endelig hjalp hende. Naturligvis kun, hvis du mener det kan sammenlignes.
  • Indstillinger
    Jeg har fået konstateret, at der var tale om fnat. Ellers tak for hjælpen.
  • Indstillinger
    Tak for tilbagemelding.
    Ja, det kan da siges at være noget ganske andet, men godt du fik styr på det.
Log in eller Registrér for at kommentere.